Boston Acoustics

Garantie

Boston Acoustics ontwerpt en fabriceert haar producten volgens zeer hoge kwaliteitsstandaarden en wij zijn er dan ook van overtuigd dat onze producten volgens deze standaarden zullen presteren.
Mocht er echter toch onverhoopt iets mis gaan met uw aankoop, dan zal uw Boston Acoustics dealer de garantieverplichtingen aan u nakomen door ofwel het product kostenloos te repareren ofwel het gehele product te vervangen. Dit hangt af van het type product.
De garantietermijn is afhankelijk van de productcategorie waarin het product valt:
- 2 jaar op elektronische producten *)
- 2 jaar op alle Car Stereo producten *)
- 5 jaar op passieve luidsprekers *)

*) tenzij anders gespecificeerd in het land van aankoop.

De garantietermijn gaat in op de aankoopdatum van een nieuw Boston Acoustics product. U dient het originele aankoopbewijs van uw geauthorizeerde Boston Acoustics dealer te bewaren voor het geval u aanspraak wilt maken op de garantie.

Hoe de garantie te verkrijgen:
- Retourneer het defecte product aan de geauthorizeerde Boston Acoustics dealer waar u het product heeft aangeschaft.
- Voeg het originele aankoopbewijs toe.
- Uw dealer zal ervoor zorgen dan het defecte product gerepareerd wordt door een door Boston Acoustics geauthorizeerde service agent.

De volgende gevallen vallen niet onder de garantie:
- Gemodificeerde producten
- Producten zonder het originele aankoopbewijs
- Schade als gevolg van ongevallen, verkeerd gebruik van het product, misbruik, vervalsing, manipulatie of het niet in acht hebben genomen van de normale gebruiksprocedures zoals vermeld in de gebruikershandleiding van het product.
- Producten die zijn aangeschaft bij niet-geauthorizeerde dealers
- Voor schade veroorzaakt door defecte of ongeschikte externe randapparatuur, zoals vermeld in de gebruikershandleiding.
- Defecten of schade door morsen van voedsel en/of vloeistoffen of door verkeerd gebruik van elektrische voeding en spanning
- Reparatie door een niet-geauthorizeerd service center

Reparaties na of buiten de garantieperiode:

Voor reparaties na of buiten de garantieperiode adviseren wij u het product te laten repareren door de geauthorizeerde Boston Acoustics service agent in uw land. Deze service agenten zijn door ons getraind, hebben de benodigde kennis van Boston Acoustics en hebben toegang tot specifieke technische gegevens evenals de originele Boston Acoustics onderdelen.